W zależności od producenta, sposób realizacji zgłoszenia reklamacyjnego jest różny.
Dotyczy to szczególnie przypadków, w których serwis gwarancyjny produktu prowadzony jest przez wyspecjalizowaną do tego celu firmę na terenie Polski. Ogólny sposób realizacji zgłoszenia reklamacyjnego przedstawiony jest poniżej.

W przypadku, gdy dostawca realizuje naprawy gwarancyjne swoich produktów przez ogólnopolską sieć, w polu „Serwis” znajduje się informacja CAŁY KRAJ, zaś w polu „Telefon” jeden z wybranych punktów serwisowych. Dokładne informacje na temat poszczególnych punktów serwisowych znajdują się w Kartach Gwarancyjnych produktów, dostarczanych wraz z wybranym sprzętem.

Incom Group SA oferuje Państwu możliwość dokonania zgłoszenia reklamacyjnego tylko i wyłącznie drogą internetową. Bardzo prosimy o zapoznanie się z formularzem i instrukcją opisującą jak z tego serwisu korzystać.

Wszelkie pytania związane z realizacją reklamacji prosimy nadsyłać pocztą internetową na adres serwis@incomgroup.pl.