Spis treści
Zgłoszenie serwisowe dokonywane poprzez Internet mają za zadanie poprawić współpracę z Partnerem i usprawnić realizowanie reklamacji zgłaszanych przez naszych kontrahentów. Każda firma, która będzie dokonywać zgłoszenia reklamacyjne poprzez nasz serwis w Internecie, będzie korzystać z szeregu profitów, do których m.in. zaliczać się będzie krótki czas realizacji reklamacji i wyeliminowanie do minimum pomyłek związanych z procedurą przyjmowania zgłoszeń.
W związku z zainstalowaniem oprogramowania do przesyłania zgłoszeń serwisowych drogą internetową, firma Incom Group SA od 01.10.2005 wyeliminowała całkowicie przyjmowanie zgłoszeń inną drogą niż tutaj opisywaną. o wszelkich zmianach i udoskonaleniach oprogramowania nasi kontrahenci będą informowani drogą pocztową (e-mail), a w każdym momencie informacje te będą dostępne na naszej stronie WWW.
W związku z tym, prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi zgłoszenia serwisowego.
Prosimy także przesyłać do nas uwagi dotyczące działania tego serwisu na adres: info@incomgroup.pl.
Prosimy o zalogowanie się na stronie serwis.incom.pl lub online.incom.pl i wybieranie opcji Serwis.
Jak zdobyć login i hasło?
W przypadku nieposiadania jeszcze loginu i hasła, należy wysłać prośbę o nadanie loginu i hasła do modułu serwisowego na adres: serwis@incomgroup.pl. W treści wiadomości prosimy podać:
– pełne dane firmy i NIP,
– imię i nazwisko osoby, która będzie korzystać z tego loginu.
Wypełnij formularz reklamacyjny
Po zalogowaniu się będą Państwo mieli możliwość sprawdzenia dokumentów po s/n :
Prosimy wypełniać pola według kolejności:
– w polu „Numer seryjny” prosimy wpisać pełny numer seryjny produktu lub go zeskanować (np. 5FB7F2QN),
– prosimy kliknąć przycisk „Znajdź towar w/g nr seryjnego”,
– następnie należy wypełnić opis uszkodzenia i wysłać zgłoszenie.
![serwis_0](https://www.incomgroup.pl/wp-content/uploads/2020/05/serwis_0.png)
Zobacz czy produkt został przyjęty do reklamacji
Prosimy przejść do strony zawierającej informację, czy na dany produkt został przydzielony numer RMA. Status „przyjęte” oznacza zgodę na przysłanie towaru do reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji w polu „Komentarz” podana będzie przyczyna odrzucenia.
Każdy użytkownik posiada podgląd stanu realizacji reklamacji od przyjęcia do zakończenia procesu reklamacji wraz z numerem listu przewozowego.
![serwis_4v2](https://www.incomgroup.pl/wp-content/uploads/2020/05/serwis_4v2.png)
Drukowanie listy wysyłkowej
Z kolejnej strony należy wydrukować „Listę Wysyłkową” – system pomaga stworzyć listę wysyłkową, pokazuje pozycje, na które zostały nadane numery RMA.
![serwis_5v2](https://www.incomgroup.pl/wp-content/uploads/2020/05/serwis_5v2.png)
![snip3v2](https://www.incomgroup.pl/wp-content/uploads/2019/04/snip3v2.jpg)
Nie ma potrzeby przysyłania żadnych dodatkowych dokumentów (z wyjątkiem RMA). Towar należy przysyłać w wersji OEM, z wyjątkiem procedury DOA.