Specyficzne zasady realizacji zgłoszeń serwisowych w Incom Group SA

Szczegółowe procedury reklamacyjne – tryb postępowania dla towarów zakupionych w Incom Group SA.
W zależności od producenta, sposób realizacji zgłoszenia reklamacyjnego jest różny. Dotyczy to szczególnie przypadków, w których serwis gwarancyjny produktu prowadzony jest przez wyspecjalizowaną do tego celu firmę na terenie Polski.

Zewnętrzne procedury reklamacyjne producentów

Poniżej znajdą Państwo informacje o sposobie realizacji zgłoszeń w przypadku, gdy serwis reklamacyjny produktu prowadzony jest przez wyspecjalizowany do tego celu zewnętrzny serwis producenta, znajdujący się na terenie Polski. Dokładne informacje na temat poszczególnych punktów serwisowych znajdują się w Kartach Gwarancyjnych produktów, dostarczanych wraz z wybranym sprzętem. Poniżej zamieszczamy odnośniki do stron serwisów producentów:

acer adler allview amd aoc apc dahua audiocore apple assmann asus be quiet benq brother canon cisco creative dell digitus d-link eaton elmak epson ever power systems ferguson garett gembird green blue hp huawei huzaro impuls pc intel intellinet kruger matz konica minolta lark lc power legrand lenovo led 4u lestar lg logitech manta manhattan xiaomi msi netgear noveen optoma orvaldi overmax panasonic philips promedix qnap realme rebeltec remington nanors sandisk samsung seagate silentiumpc techly thermaltake thomson western digital viewsonic xerox zyxel